La Federació Catalana d’Escoltisme i Guiatge ofereix un lloc de treball per cobrir la plaça de tècnic/a administratiu/iva i de projectes de l’entitat.
Descripció de la plaça:
Ser el responsable de totes les tasques ordinàries (administratives, econòmiques i de gestió), del suport en la gestió i difusió dels projectes i activitats de l’entitat (projectes internacionals, trobades, formacions…) i de la redacció, gestió i justificació de projectes.
Funcions:
- Interlocució amb totes les administracions amb qui té relació la FCEG per a temes administratius i de gestió.
- Presentació, seguiment i justificació de les subvencions de l’entitat.
- Portar la comptabilitat de l’entitat amb la supervisió de l’Administrador de la FCEG.
- Participació a les reunions de seguiment de temes tècnics (comissió executiva) i a les reunions de la junta directiva (consell permanent).
- Tasques de comunicació i de difusió dels projectes engegats (webs, xarxes i campanyes).
- Suport tècnic a les diferents àrees i projectes de la Federació.
- Suport tècnic en els projectes i les relacions internacionals de la Federació.
- Suport tècnic en la organització d’esdeveniments i trobades federatives.
- Coordinació amb el tècnic del Procés d’Unitat per a donar suport a aquest projecte.
Data límit recepció de currículums: 20 de novembre de 2015